Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád upravuje podmínky a způsob reklamace zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.zejastudio.cz, který provozuje Jan Zemanec, IČO 22055886, se sídlem Svatojánská 800, Bakov nad Jizerou, 294 01 (dále jen "prodávající").
I. ZÁRUČNÍ DOBA
1. Záruční doba na prodávané zboží činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
2. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
3. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo poškození vzniklé nesprávným
používáním, praním, skladováním nebo mechanickým poškozením.
II. PODMÍNKY REKLAMACE
1. Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho stav a neprodleně
oznámit zjevné vady.
2. V případě vadného zboží má kupující právo na bezplatné odstranění vady,
výměnu zboží nebo přiměřenou slevu, případně na odstoupení od smlouvy.
3. Reklamace se uplatňuje bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději
však do konce záruční doby.
III. UPLATNĚNÍ REKLAMACE
1. Reklamaci je možné uplatnit e-mailem na adrese zejastudio@email.cz nebo
písemně na adrese sídla prodávajícího.
2. Kupující je povinen uvést popis vady, číslo objednávky a doložit doklad o
koupi.
3. Zboží musí být zasláno na adresu prodávajícího, pokud není dohodnuto jinak.
IV. VYŘÍZENÍ REKLAMACE
1. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a informuje kupujícího o dalším
postupu.
2. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se
strany nedohodnou jinak.
3. O výsledku reklamace bude kupující informován e-mailem.
V. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.
2. Prodávající si vyhrazuje právo reklamační řád kdykoliv změnit, přičemž nová
verze bude zveřejněna na webových stránkách.
Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. 9. 2025.